
ასე დაიწყო ყველაფერი...
ქსელური პროექტი
კლასის წარდგენა პროექტში
სამოქმედო გეგმა:
I კლასი
პროექტის თემა
|
ანდაზები ლიტერატურაში
|
პროექტის მიზნები და ამოცანები
|
·
ანდაზების გახსენება, გააზრება;
·
წარმოსახვისა და ფანტაზიის უნარის განვითარება;
·
თანამშრომლობის უნარის განვითარება;
·
კომპიუტერში მუშაობის უნარის განვითარება.
·
იმსჯელებენ
ანდაზებზე;
·
გაიხსენებენ ნასწავლ ანდაზებს;
·
იმსჯელებენ სხვადასხვა პრობლემაზე;
·
გამოთქვამენ საკუთარ შეხედულებებს;
·
შექმნიან ნახატებს;
·
იმუშავებენ ბუკში;
·
ააწყობენ
და შეუსაბამებენ წინადადებებსა და სიტყვებს შესაბამის ანდაზებს;
·
იმუშავებენ ინდივიდუალურად და ჯგუფებში;
·
დახატავენ ფურცელზე და პროგრამა paint-ში ნამუშევრებს;
·
გააკეთებენ
პრეზენტაციას.
|
კლასის ჯგუფებად დაყოფა
|
ოთხი ჯგუფი
|
ჯგუფებისთვის დავალებების განაწილება
პირველი ჯგუფი:
მოგელაძე გვანცა
ჯიქურაული ალექსანდრე
ქაშიაშვილი ნატალი
ძიძიშვილი ილია
ნანიაშვილი ნათია
|
მოსწავლეები მოცემული ანდაზის მიხედვით დახატავენ შესაბამის სურათს.
აცოცხლებენ პერსონაჟებს, ახასიათებენ დადებით და უარყოფით გმირებს. არკვევენ
რაზეა ანდაზა. გამოთქვავენ მოსაზრებას რა სიბრძნეა ჩადებული ანდაზაში. აკეთებენ პრეზენტაციას,
წარმოადგენენ ნამუშევარს მთელი კლასის წინაშე.
|
მეორე ჯგუფი:
ვერძეული მარიამი
ჭანტურიშვილი ნიკოლოზი
ძიძიშვილი მარიამი
გალეგაშვილი თედო
თანიაშვილი ლექსო
|
მოსწავლეები მოცემული სიტყვების მიხედვით გაიხსენებენ და დაწერენ შესაბამის
ანდაზას. ახასიათებენ დადებითსა და უარყოფით გმირებს. არკვევენ რაზეა ანდაზა. გამოთქვავენ
მოსაზრებას რა სიბრძნეა ჩადებული ანდაზაში. აკეთებენ პრეზენტაციას, წარმოადგენენ
ნამუშევარს მთელი კლასის წინაშე.
|
მესამე ჯგუფი:
კარიაული ანა
თანიაშვილი საბა
ნანიაშვილი მაიკო
ქუბრიაშვილი გიგა
წიკლაური მარიამი
|
მოსწავლეები მოცემული სურათის და სიტყვების გამოყენებით ააწყობენ ანდაზას.
ახასიათებენ დადებით და უარყოფით გმირებს. არკვევენ რაზეა ანდაზა. გამოთქვავენ მოსაზრებას
რა სიბრძნეა ჩადებული ანდაზაში. აკეთებენ პრეზენტაციას, წარმოადგენენ ნამუშევარს
მთელი კლასის წინაშე.
|
მეოთხე ჯგუფი:
ხარებაშვილი მაია
ჯაბანაშვილი ანა
ქობლიანიძე ნინი
ნაროზაშვილი თათია
ნარიმანიძე ნიკოლოზი
გოგოჭური გიგა
|
მოსწავლეები ააწყობენ ანდაზას მოცემული სურათებით. ახასიათებენ დადებით
და უარყოფით გმირებს. არკვევენ რაზეა ანდაზა. გამოთქვამენ მოსაზრებას რა სიბრძნეა
ჩადებული ანდაზაში. აკეთებენ პრეზენტაციას, წარმოადგენენ ნამუშევარს მთელი კლასის
წინაშე.
|
პროექტზე მუშაობისას
პროექტის ბოლოს...
მოგესალმებით!
გილოცავთ აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაულს, მრავალს დაესწარით!
გაცნობებთ, რომ თქვენ შერჩეულები ხართ ქსელური პროექტის დასკვნითი კონფერენციის მომხსენებლებად. მოხსენების გაკეთება მოგიწევთ წყვილში. მოხსენებისთვის გექნებათ დრო 10 წუთი( 5-5 წუთი). დაუკავშირდით ერთმანეთს და გადაწყვიტეთ, რა ფორმით და როგორ წარადგენთ თქვენს პროექტებს . უმჯობესია, მოამზადოთ ცალკ-ცალკე პრეზენტაციები და ბოლოს გააერთიანოთ. წარმატებას გისურვებთ და შეხვედრამდე.
კონფერენცია გაიმართება 2017 წლის 28 აპრილს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრში 14. 00 სთ-ზე.
პ.ს. რეგლამენტი მკაცრად იქნება დაცული! 16 აპრილი
ჩემი პრეზენტაცია:
მაიკროსოფტის საგანმანათლებლო კონფერენციაზე
ქალბატონო მანანა და ქალბატონო ირმა,
დიდი მადლობა ჩვენი ინიციატივით დაინტერესებისთვის.
გიგზავნით "ანბანეთის ამბების" ელექტრონულ ვერსიას, რომლით სარგებლობის უფლებაც მხოლოდ თქვენ გაქვთ.
იმ შემთხვევაში, თუ დაინტერესდებით წიგნის თემაზე სასკოლო ღონისძიებით ჩატარებით, შეგვატყობინეთ 10 დეკემბრამდე.
პატივისცემით,
1 დეკემბერი
გამომცემლობა "წიგნიერების" ადმინისტრაცია
საქართველოს
სახელმწიფო ენის მასწავლებელთა ასოციაციის ინიციატივითა და Microsoft
საქართველოს მხარდაჭერით განხორციელებულ დისტანციურ ქსელურ პროექტში თქვენი სკოლის
მოსწავლეებისა და მასწავლებლების აქტიური ჩართულობისათვის
გადმოგეცემათ მონაწილეობის დამადასტურებელი სერტიფიკატი.
პროქტი ხორციელდებოდა
5 თვის განმავლობაში და ემსახურებოდა მოსწავლეთა წიგნიერების დონის ამაღლებას.
აღნიშნულ პროექტში ჩართული იყო 100 სკოლა.
წარმატებას გისურვებთ კვლავაც!
6 აპრილი
პატივისცემით, სსემა-ს აღმასრულებელი დირექტორი რუსუდან გონაშვილი
ყველაზე წარმატებულები...
მომავალ შეხვედრამდე, მეგობრებო!!!